loading...
وبلاگ عاشقانه ها افشین چت
آخرین ارسال های انجمن
افشین بازدید : 56 سه شنبه 15 مرداد 1392 نظرات (0)

میخوام عشق رو تعریف کنم البته با تعبیر و تجربه خودم واقعا تجربش کردم بدم تجربه کردم

عشق یعنی مجنون اگه قبول نداری بقیش رو نخون چون پایه ش همینه

مجنون هم از جنون میاد یعنی دیوونه

یعنی کسی که عاشقه دیوونس مثل خودم همه کار میکنه واسه عشق ش یعنی هرچی بهت بگه چشم بسته قبول میکنی

بگه بمیر میمیری

بگه اب شو اب میشی

بگه ....

ارزش نداره اصلا

آخرش هیچه هیچ

هیچی که نه ولی خوب آخرش بد بخت میشی اونم اگه شانس بیاری دیوونه نشی

broken,heart,valentine,love

پ بیخی خودت رو بچسب


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 59
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 16
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 380
  • بازدید کلی : 6,789